Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

زمان وصل شدن اینترنت در ایران مشخص شد

  • خانه
  • -
  • بدون دسته بندی
  • -
  • زمان وصل شدن اینترنت در ایران مشخص شد
زمان وصل شدن اینترنت در ایران مشخص شد

زمان وصل شدن اینترنت در ایران

در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.

بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است. مقام‌های ایران در روزهای گذشته توضیح داده‌اند که قطع اینترنت به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی مجدداً برقرار خواهد شد.

نت بلاکز؛ درصد اتصال کاربران داخل ایران به شبکه جهانی اینترنت به ۱۷ درصد رسیده است

بنابرگزارش های وزارت ارتباطات اینترنت کشور تا روز یک شنبه 3 آذر به وضعیت عادی بر می گردد

پنجشنبه 30 آبان اتصال اینترنت ایران به اینترنت جهانی 13 درصد بود و امروز نت بلاک که یک وبسایت در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است تائید کرد که پس از  136 ساعت قطعی اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست.

شایان ذکر است که از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی افزایش قیمت بنزین در ایران رخ داد، اینترنت های خانگی و تلفن‌همراه در برخی نقاط این کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در این کشور اتفاق افتاد.
اکنون پس از گذشت 5 روز یک منبع آگاه از وصل شدن اینترنت به صورت تدریجی در سراسر ایران خبر می دهد.
دبیر شورای‌عالی مجازی ایران نیز امروز در پاسخ به سوالى مبنی بر زمان اتصال اینترنت گفت؛ مسئولان به‌دنبال اتصال اینترنت در اسرع‌وقت هستند و امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع‌تر پایان پیدا کند.

.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.