Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

شرکت لیوژن فارمد

  • خانه
  • -
  • شرکت های بیوتکنولوژی
  • -
  • شرکت لیوژن فارمد
شرکت لیوژن فارمد

شرکت لیوژن فارمد یک شرکت بین المللی دانش بنیان ایرانی است که با بکارگیری توان و دانش بومی توانسته بسیاری از خدمات کنترل کیفیت داروهای بیوتکنولوژی و دیگر خدمات پیشرفته آزمایشگاهی را برمبنای اصول GLP به شرکت های دارویی و محققان حوزه زیست فناوری در ایران ارائه دهد. لیوژن فارمد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و استفاده از نخبگان صنعت داروسازی، تلاش می‌کند تا با تولید محصولات با کیفیت و قابل اطمینان، نقش مؤثری در بهبود سلامت جامعه ایران داشته باشد.

این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی، به عنوان یک شرکت پویا و نوآور در صنعت داروسازی، به دنبال توسعه فناوری‌های جدید و بهبود روش‌های تولید محصولات خود است. همچنین، لیوژن فارمد با همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، در زمینه تحقیق و توسعه داروهای جدید نیز فعال است. با تلاش برای بهبود کیفیت زندگی جامعه، لیوژن فارمد به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی در ایران شناخته می‌شود.

لیوژن فارمد با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان گرایش های متنوع فناوری، علوم زیستی و مدیریت و همچنین برخورداری از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی منحصر به فرد، در فضایی واقع در آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پارک پردیس و ساختار سازمانی به روز شده در بخش های تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، اداری و بازرگانی می کوشند تا پاسخی درخور برای همه نیازهای صنعتگران و دانشگاهیان به خدمات دستگاهی و تکنیکی حوزه های مختلف زیست فناوری، علوم سلولی و مولکولی، علوم پایه پزشکی و داروسازی داشته باشند .

لیوژن فارمد - سعید کارگر
لیوژن فارمد –

محصولات شرکت لیوژن فارمد

شرکت لیوژن فارمد با تولید کیت های تعیین مقدار DNA سلول های متداول مورد استفاده جهت تولید پروتئین های نوترکیب، گامی بلند جهت کاهش هزینه های شرکت های تولید کننده زیست داروها برداشته است. کیت های تعیین مقدار DNAسلول میزبان به صورت اختصاصی شامل رده های سلولی زیر می شوند:

رده سلولی CHO _ رده سلولی BHK _ رده سلولی SP2/0 _ باکتری Escherichia coli _ مخمر Pichia pastoris _ رده های سلولی حشرات (SF9 – Hi5)

خدمات شرکت لیوژن فارمد

حذف و غیرفعال سازی ویروس طی فرایند تولید زیست داروها

تعیین مقدار بقایای DNA در زیست داروها و داروهای نوترکیب

مشخصه یابی بانک های سلولی

مرکز بین المللی طیف سنجی جرمی

تشخیص کمی و کیفی آلودگی های نمونه های زیستی / غیرزیستی و…

اگر شما صنعتگر حوزه بیوتکنولوژی و تولیدکننده داروهای نوترکیب هستید، احتمالا می توانید بخش قابل توجهی از نیازهای شرکت خود به خدمات کنترل کیفیت را در میان بسته های خدمات ما، همچون مشخصه یابی بانک های سلولی، مشخصه یابی پروتئین ها و معتبرسازی روند غیرفعالسازی/ حذف ویروس بیابید و یا شاید کیت های تولیدی ما در تشخیص بقایای DNA سلول میزبان (HCD) برایتان مورد استفاده و قابل توجه باشد.

اگر شما پژوهشگر، استاد دانشگاه یا دانشجوی زیست فناوری، علوم سلولی مولکولی یا پزشکی هستید، شاید مجموعه خدمات طبقه بندی شده و تجهیزات آزمایشگاهی ما همان چیزی باشد که شما برای تکمیل آزمایشها و تحقیقات خود به دنبالش هستید و یا شاید به منظور افزایش توانمندی خود در حوزه های مختلف علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی ما باشید.

اگر شما صنعتگر، پژوهشگر، سرمایه گذار یا در پی برقراری همکاری های علمی و تجاری هستید، از شما دعوت می کنیم نگاهی به بخش پیشنهادهای ویژه، خدمات مشاوره ای و انتقال تکنولوژی ما بیندازید.

آدرس

تهران، خیابان ایتالیا، بین قدس و وصال شیرازی، آزمایشگاه جامع تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه تهران، پلاک 41، طبقه 4

کدپستی : 1417755358

شماره های تماس

021-88392007

021-88996828

021-88957041

09901810584

لیوژن فارمد - بیوتکر - شرکت های بیوتکنولوژی ایران

کاتولوگ راهنمای خدمات شرکت لیوژن فارمد

لیوژن فارمد - بیوتکر - شرکت های بیوتکنولوژی ایران

PRODUCTS AND SERVICES GUIDE

لیوژن فارمد - سعید کارگر
لیوژن فارمد
لیوژن فارمد - سعید کارگر
لیوژن فارمد
لیوژن فارمد - سعید کارگر
لیوژن فارمد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.