Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

هندبوک اکسترموفیل ها EXTREMOPHILES HANDBOOK

  • خانه
  • -
  • کتاب
  • -
  • هندبوک اکسترموفیل ها EXTREMOPHILES HANDBOOK
هندبوک اکسترموفیل ها EXTREMOPHILES HANDBOOK

کتاب “EXTREMOPHILES HANDBOOK” یک منبع جامع در مورد میکروارگانیسم‌هایی است که در شرایط سخت و غیرمعمول زندگی می‌کنند. این کتاب شامل بررسی‌های جامع در مورد این موجودات است که به دلیل توانایی آن‌ها در برابر شرایط سخت، برای پژوهشگران و دانشمندان جذاب هستند. از جمله موضوعاتی که در این کتاب بررسی شده است، می‌توان به فیزیولوژی، ژنتیک، تکامل و بیوشیمی این موجودات اشاره کرد. همچنین، راهبردهای تحقیقات و کاربردهای صنعتی این موجودات نیز در این کتاب بحث شده است.

“EXTREMOPHILES HANDBOOK” به عنوان یک منبع قابل اطمینان و جامع در زمینه پژوهش‌های مربوط به محققان و دانشجوئان علاقمند به زمینه علم بیولوژی است. کتابچه ی راهنما اکستروموفیل اطلاعات به سرعت در حال رشد و پراکنده زندگی میکروبی در رنج تمام محیط های اکسترموفیل را جمع آوری کرده است. این کتاب مرجع مفید برای پیدا کردن سرنخ های ابتدایی از حیات و بررسی پتانسیل بیوتکنولوژی این موجودات شگفت انگیز می باشد.

عنوان کتاب: EXTREMOPHILES HANDBOOK

نویسنده: Koki Horikoshi

ناشر: Springer

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

تعداد صفحات: ۶۵۶ صفحه

زبان: انگلیسی

موضوع: میکروب‌های اکسترموفیل (میکروب‌های قادر به زندگی در شرایط سخت و اکسترمال)

خلاصه کتاب:

EXTREMOPHILES HANDBOOK یک منبع جامع برای مطالعه میکروب‌های اکسترموفیل است. در این کتاب، نویسنده به بررسی مشخصات فیزیولوژیک، بیوشیمیایی و ژنتیک مختلف نوع‌های مختلف میکروب‌های اکسترم‌فیل پرداخته است. همچنین، در این کتاب به بحث در مورد شرایط زندگی و تاثیرات آن بر روح و جسم این موجودات پرداخته شده است. EXTREMOPHILES HANDBOOK مناسب برای دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به زمینه محققان علوم بیولوژی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.