Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

کتاب میکروبیولوژی براک

  • خانه
  • -
  • کتاب
  • -
  • کتاب میکروبیولوژی براک
کتاب میکروبیولوژی براک

کتاب “Brock Biology of Microorganisms” یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌های در زمینه میکروب شناسی است. این کتاب توسط Michael T. Madigan، John M. Martinko، Kelly S. Bender و Daniel H. Buckley نوشته شده است. این کتاب به بررسی جامع و جدید ترین دانش در زمینه میکروب شناسی می‌پردازد و به عنوان یک منبع اصلی برای دانشجویان رشته‌های زیست شناسی، دامپزشکی، پزشکی و علوم محیط زیست به شمار می‌آید. این کتاب به صورت جامع و کامل به بررسی میکروب‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها و دیگر انواع میکروارگانیسم‌ها پرداخته است. در این کتاب به بررسی ساختار، فعالیت و عملکرد این موجودات پرداخته شده است.

این کتاب برای دانشجویان رشته های زیست شناسی، محققان و علاقمندان به زمینه میکروب شناسی مناسب است. همچنین، این کتاب به عنوان منبع مناسب برای دوره های درسی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نظیر دوره کارشناسی نیز به کار گرفته می‌شود. بعلاوه، این کتاب حاوی تصاویر رنگارنگ و نمودار‌های جذاب است که به خواندن آسان تر کتاب کمک می‌کند. همچنین در پایان هر فصل نکات کلیدی (Key Points), خلاصە فصل (Chapter Summary) و سؤالات چالش برانگیز (Review Questions)و حقایق جالب (Weird Facts) در رابطە با دنیای میکروب ها را نیز دارد.

کتاب میکروبیولوژی براک ویرایش پانزدهم

Title: Brock Biology of Microorganisms
Author(s): Michael T Madigan; Kelly S Bender; Daniel Hezekiah Buckley; W Matthew Sattley; David Allan Stahl
Year: 2019
Edition: Fifteenth edition, Global edition.
Language: English
Pages : 1064
Size: 151 MB
Extension: pdf 

کتاب میکروبیولوژی براک ویرایش پانزدهم Brock Biology of Microorganisms دانلود جزوه سیستم ویرایش ژنومی کریسپر - دانلود کتاب بیوتکنولوژی فارسی - دانلود کتاب ژنتیک استانسفیلد فارسی pdf _ سعید کارگر - بیوتکنولوژی - زیست فناوری - استخدام بیوتکنولوژی - موزائیسم چیست - ساترن بلات - خرید دستگاه های آزمایشگاهی
کتاب میکروبیولوژی براک Brock Biology of Microorganisms

کتاب بیولوژی میکروارگانیسم ها (براک) (BROCK BIOLOGY OF MICROORGANISMS) :

این کتاب تکست معتبر مقدمه ای بر میکروبیولوژی، بهمراه استانداردهای علمی با نقاشی و عکس های بی نظیر و با دقت می باشد. این کتاب برای زیست شناسان ، میکروبیولوژیست ها و سایر رشته های علمی که نیاز به درک میکروبیولوژی دارند ضروری می باشد. علاوه بر این در نسخه چهاردهم، یک همکار جدید دیوید استل (David Sthl)، تحقیقات بوم شناختی و همزیستی را در فصل 25، بررسی کلی فصل ایمونولوژی (فصل 28) و بخش جدید ایده های بزرگ در آخر هر فصل و همچنین وجود عکس های ارزشمند دیگر موجب شده است که نسخه چهاردهم بهتر از قبلی ها باشد.

کتاب میکروبیولوژی براک Brock Biology of Microorganisms
کتاب میکروبیولوژی براک Brock Biology of Microorganisms

2 دیدگاه ‌ها

  • واااو، کتاب فوق العاده ای به نظر میرسه

  • یکی از بهترین کتاب های میکروبیولوژی. من عاشق این کتاب هستم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.