Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

اعتراض به حد نصاب زبان نمره زبان

  • خانه
  • -
  • اخبار بیوتکنولوژی
  • -
  • اعتراض به حد نصاب زبان نمره زبان
اعتراض به حد نصاب زبان نمره زبان

اعتراض به حد نصاب نمره زبان در کنکور ارشد پزشکی

همزمان با منتشر شدن نتایج ارشد وزارت بهداشت، به دلیل مصوبات سازمان سنجش پزشکی کشور در خصوص “نمره حد نصاب زمان” عده ی زیادی از افراد موفق به انتخاب رشته نشده اند، علی رغم اینکه دروس تخصصی خود را بالا زده اند! و حال به دنبال منتقل کردن صدای خود از طریق جمع آوری امضا الکترونیکی می باشند.
طبق مصوبه سازمان سنجش پزشکی کشور، اگر درص بان شما زیر ۲۵ درصد باشد، قادر به انتخاب رشته نخواهید بود.
اطلاعات بیشتر در لینک زیر (موافقت یا مخالفت خود را در لینک زیر میتوانید ثبت کنید)👇👇

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKBcV_korQTakQdvUUMWou79VQTi03YRLww1d5sIimWgPPSg/viewform?usp=sf_link

جمع آوری امضای الکترونیکی در خصوص اعتراض به حد نصاب نمره زبان

معاونت آموزشی وزارت بھداشت
مرکزسنجش آموزش پزشکی کشور

دیری نیست که به بهانه ی افزایش سطح علمی زبان دانشجویان ارشد، این بار شاهد غایب بودن بسیاری از دوستانمان با سطح بالای دروس تخصصی در بین رتبه های برتر بوده ایم و شاهد هدر رفتن تلاش های شبانه روزی یک ساله یا حتی چند ساله داوطلبان ارشد وزارت بهداشت ۹۹_۹۸ با یک قانون بوده ایم. داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت با تحمل استرس های قبل از کنکور و تلاش بی وقفه خود، شوک دیگری از سازمان سنجش پزشکی با اجرای “حد نصاب نمره زبان” بوده ایم. داوطلبانی که که از افراد تحصیل کرده این جامعه به شمار می آیند و آینده سازان این مملکت می باشند اکنون بدون در نظر گرفتن نظر آن ها، پایمال شده است و در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
#نه_به_حد_نصاب_زبان_ارشد_علوم_پزشکی

2 دیدگاه ‌ها

  • سلام
    از طریق شعبه 39 دیوان عدالت اداری و به دستور دادرس آقای محمد حسنوند دستور موقت جلوگیری از این فرایند اشتباه رو خوشبختانه صادر شد و پرونده در مرحله بعدی هستش.
    تمام کسانی که می‌تونن یا نزدیکن به شهر تهران حتماً برید هم از طریق سازمان سنجش پزشکی و هم از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کتبی انجام بدید چون قطعاً با این شرایطی که دارم میبینم اگه یکم بیشتر پیگیری کنیم حتماً به نتیجه میرسیم.

  • پس از شکایت در دیوان عدالت اداری دستور موقت جلوگیری از این فراین فعلاً صادر شده است. متن جوابیه دادرس شعبه 39 به شکل زیر است:
    با توجه به سوابق و مدارک موجود نظر به اینکه عدم صدور کارنامه و اعالم نمره و رتبه در آزمون با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی سبب ورود
    خسارت به شاکی میگردد به نحوی که جبران آن در آتیه متعسر خواهد بود وضرورت و فوریت صدور دستور موقت محرز است لذا به استناد مواد 34
    و 35 قانون تشکیالت و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب 1392 دستور موقت مبنی بر صدور کارنامه ، اعالم رتبه و نمرات آزمون کارشناسی
    ارشد در سال 98 علوم پزشکی تا تعیین تکلیف شکایت صادر واعالم میگردد./ 26
    دادرس شعبه 39 دیوان عدالت اداری
    محمد حسنوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.