Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

وبینار ایده تا چاپ مقاله با هوش مصنوعی

  • خانه
  • -
  • کارگاه
  • -
  • وبینار ایده تا چاپ مقاله با هوش مصنوعی
وبینار ایده تا چاپ مقاله با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی جایگزین افراد نمی‌شود،
اما افرادی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند جایگزین افرادی خواهند شد که این کار را نمی‌کنند.
شرکت BMI

امروزه هوش مصنوعی به سرعت دارد به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل می شود بطوریکه شرکت BMI گفته است تا سه سال آِینده 40% نیروی کار جهان باید مهارت کار با ابزارهای هوش مصنوعی را فرا گیرند. و در عصر پیش رو مهارت های فردی مانند مدیریت زمان، سازگاری با تغییرات جدید، کار موثر کلیدی ترین ویژگی نیروی کار موفق خواهد بود.

استفاده نکردن از ابزارهای هوش مصنوعی مانند این که است که شما از چاپار به جای هواپیما به منظور جابجایی استفاده کنید. اکنون هوش مصنوعی فرصتی را فراهم کرده که شما به طور شگفت آوری زمان برای خود بخرید و پروسه هایی که در گذشته روزها و ماه ها به طول می انجامید مانند پیدا کردن ایده، نوشتن پروپوزال، تصحیح نگارشی و گرامری متن، رفع سرقت علمی، رفرنس یابی، پیدا کردن ایده و.... در عرض چند دقیقه و ساعت انجام بدهید.

اگر به یادگیری کار با هوش مصنوعی علاقه دارید، منابع زیادی به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس است. می توانید دوره های آنلاین را بگذرانید، کتاب بخوانید یا در بوت کمپ های هوش مصنوعی شرکت کنید.
ما هم در اینجا دوره ای برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان فراهم کردیم تا یاد بگیرند که چگونه کارهای مختلف تحقیقاتی و پژوهشی که یک دانشجو با آن درگیر است، بتواند به راحتی به کمک هوش مصنوعی انجام دهد و از این طریق به طور محسوس در وقت خود صرفه جویی کند و زمان بیشتری برای خلاقیت کار خود پیدا کند و کارهای طاقت فرسا را برعهده هوش مصنوعی بگذارد.

◀️ اطلاعات بیشتر دوره «ایده تا مقاله با هوش مصنوعی» در لینک زیر:

محتوای دوره ایده تا چاپ مقاله با هوش مصنوعی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.