Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

کتاب وکتورهای پلاسمیدی E.Coli

  • خانه
  • -
  • کتاب
  • -
  • کتاب وکتورهای پلاسمیدی E.Coli
کتاب وکتورهای پلاسمیدی E.Coli

کتاب E. coli Plasmid Vectors: Methods and Applications یک منبع قابل اعتماد برای دانشجویان و پژوهشگران در زمینه بیولوژی مولکولی است. این کتاب شامل روش‌های مختلف برای ساخت و استفاده از برداشت‌های پلاسمید E. coli در تحقیقات بیولوژی مولکولی است. در این کتاب، تکنیک‌های مختلف ساخت و تحلیل پلاسمید، انتقال ژن، تجزیه و تحلیل DNA، روش‌های آزمایشگاهی و کاربردهای آن در بسیاری از حوزه‌های علمی مورد بررسی قرار گرفته است.

با خواندن این کتاب، خوانندگان با روش‌های پلاسمید سازی و کاربردهای آن در تحقیقات بالینی، صنعت، کشاورزی و دامپزشکی آشنا خواهند شد. همچنین، این کتاب به عنوان یک منبع مفید جهت طراحی و ساخت پلاسمید‌های جدید نظیر پلاسمید‌های HIP نیز به کار گرفته می شود.

بطور خلاصه، کتاب E. coli Plasmid Vectors: Methods and Applications به عنوان یک منبع جامع در زمینه بیولوژی مولکولی به شمار می رود که با تأکید بر روش های کاربردی و کاربردهای پلاسمیدها در تحقیقات علمی، یک منبع قابل اطمینان جذاب برای دانشجویان و پژوهشگران است.

مجموعه جامعی از تکنیک های قابل تکرار برای دستکاری پلازمید نوترکیب در میزبان باکتریایی E.Coli . نویسندگان روش های اثبات شده برای کلونینگ DNA در وکتور، انتقال پلازمید به E.Coli و آنالیز کلون های نوترکیب شده را شرح می دهد. این کتاب همچنین شامل پروتوکل هایی برای ساختار و غربالگری کتابخانه همچنین تکنیک های خاصی برای وسایل کلونینگ تخصصی مانند فاژمید، کاسمید و کروموزوم مصنوعی باکتری می شود. در این کتاب مطالبی همچون جهش زایی در پلازمیدها، بیان پروتئین نوترکیب، استفاده از ژن های گزارشگر توضیح داده شده است.

عنوان کتاب: E. coli Plasmid Vectors: Methods and Applications

نویسندگان: Shuang-yong Xu و Ming-qiang Qiao

ناشر: Springer

تاریخ انتشار: 2016

تعداد صفحات: 307 صفحه

شابک: 978-3-319-30838-9

موضوعات کتاب:

  • بررسی و مقایسه بین برداشت DNA از باکتری E. coli و پلاسمید های آن
  • توضیح روش های مختلف برای تولید پلاسمید های E. coli
  • بررسی نقش پلاسمید های E. coli در انتقال ژن
  • استفاده از پلاسمید های E. coli در تولید پروتئین ها
  • استفاده از پلاسمید های E. coli در تولید داروها
  • استفاده از پلاسمید های E. coli در تولید سلول های جدید و بهبود سلول های موجود.

خلاصه کتاب:

کتاب “E. coli Plasmid Vectors: Methods and Applications” به شیوه دقیق و جامع روش ها، فن آوری ها و کاربردهای مختلف پلاسمید های باکتری E. coli را بررسی می کند. این کتاب به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای دانشجویان، دانشمندان و صاحب نظران در زمینه علوم زیست شناسی، ژنتیک، مولکولی، دارو سازی و سلول شناسی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.