Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

ورود سامسونگ به صنعت تولید محصولات بیوتکنولوژی

  • خانه
  • -
  • اخبار بیوتکنولوژی
  • -
  • ورود سامسونگ به صنعت تولید محصولات بیوتکنولوژی
ورود سامسونگ به صنعت تولید محصولات بیوتکنولوژی

سامسونگ در حال احداث یکی از بزرگترین واحدهای تولید محصولات بیوتکنولوژی در جهان است و اعلام کرده است طی چند سال آینده ۲۲ میلیارد دلار در این حوزه و هوش مصنوعی و خودروهای برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این حجم عظیم از سرمایه‌گذاری، آینده رشد سامسونگ در صنعت تولید محصولات بیولوژیک از جمله بایوداروها را تضمین خواهد کرد.سامسونگ به ویژه روی رشد در دو حوزه تولید قراردادی و کسب‌وکار بایوسیمیلار حساب ویژه‌ای باز کرده است.
هم‌اکنون سامسونگ بیولوژیکس که بازوی بیوتک گروه سامسونگ است، در حال احداث سومین سایت تولید محصولات بایولوژیک خود در اینچئون است.

ورود سامسونگ به صنعت تولید محصولات بایولوژیک  سامسونگ در حال احداث یکی از بزرگترین واحدهای تولید محصولات بایولوژیک در جهان است و اعلام کرده است طی چند سال آینده ۲۲ میلیارد دلار در این حوزه و هوش مصنوعی و خودروهای برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.                                                            این حجم عظیم از سرمایه‌گذاری، آینده رشد سامسونگ در صنعت تولید محصولات بایولوژیک از جمله بایوداروها را تضمین خواهد کرد.سامسونگ به ویژه روی رشد در دو حوزه تولید قراردادی و کسب‌وکار بایوسیمیلار حساب ویژه‌ای باز کرده است. هم‌اکنون سامسونگ بایولوژیکس که بازوی بایوتک گروه سامسونگ است، در حال احداث سومین سایت تولید محصولات بایولوژیک خود در اینچئون است.
ورود سامسونگ به صنعت تولید محصولات بایولوژیک


با بهره‌برداری از این سایت، مجموع ظرفیت تولید سامسونگ بیولوژیکس به ۳۶۲ هزار لیتر خواهد رسید.
این شرکت قراردادی را به ارزش بیش از ۲۳۱ میلیون دلار با شرکت داروسازی بریتانیایی GSK با هدف تامین محصولات بیوفارماسوتیکال برای این شرکت به مدت ۸ سال امضا کرد که ابتدا تولید داروی لوپوس Benlysta را برای GSK انجام خواهد داد و نخستین تولید هم در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد و سپس قرار است این تولید به سایر داروها نیز توسعه یابد و
این شرکت در ماه آوریل نیز سفارشی ۳۵۸ میلیون دلاری را از شرکت آمریکایی “ویر بیوتکنولوژی” برای تولید آنتی‌بادی‌هایی که بالقوه در درمان COVID-19 کاربرد دارند، دریافت کرد.

الهه حسین نیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.