Edit Content

درباره ما

بیوتکر سفیر ترویج زیست فناوری و مرجع دانستی های بیوتکنولوژی. اینجا با هم کلی کتاب و مقاله علمی با موضوعات جذاب می خونیم

 

با ما تماس بگیرید

پلتفرم opensoil چیست | آخرین اخبار کلاهبرداری اوپن سویل

  • خانه
  • -
  • بدون دسته بندی
  • -
  • پلتفرم opensoil چیست | آخرین اخبار کلاهبرداری اوپن سویل
پلتفرم opensoil چیست | آخرین اخبار کلاهبرداری اوپن سویل

آخرین گزارش از کلاهبرداری شرک اوپن سویل

طبق آخرین گزارش صدا و سیما شرکت اوپن سویل با طرح پانزی مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است. گمان می شود که این پرونده بیش از 3 هزار نفر شاکی داشته باشد. طبق گزارش هنوز گردانندگان اصلی برنامه مشخص نیست. شاکیان برای ثبت شکایت خود می توانند به دادسرای ناحیه 31 مراجعه نمایند. در ادامه توجه شما را به گزارشی از صدا و سیما در این خصوص جلب می کنم.

اگر در این نرم افزار پولی واریز نکردید، به هیچ وجه این کار را نکنید.

پلتفرمی اوپن سویلی که در ادامه معرفی می شود یک نرم افزار کلاهبرداری است. اینکه این پلتفرم چگونه خودشو معرفی کرده و با چه روشی این کار را انجام دادند در ادامه به آن پرداخته شده است. در صورت مشاهده سیستم های مشابه هرگز وارد نشوید. ضمنا در رابطه با این پلتفرم با شماره های روی سایت تماس نگیرید، اینجا فقط اطلاع رسانی شده تا از ضرر مالی افراد بیشتر جلوگیری شود.

پلتفرم opensoil چیست؟

اوپن سویل یک پلتفرم هوشمند است که گفته می شود دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد و از طریق 8 صرافی بزرگ نظیر ...Binance,KuCoin,Coinbase و معاملات و پوزیشن های خرید خود را روی 10 ارز مهم و بزرگ همچون Bitcoin, Litecoin, Ripple, Tron, Ethereum ... انجام می دهد.

لوگو نرم افزار اوپن سویل opensoil
شرکت اوپن سویل - opensoil
شرکت اوپن سویل - opensoil

درآمد opensoil چگونه است؟

صرافی های ارز دیجیتال زیادی در سراسر جهان وجود دارند که ارز دیجیتال را برای بازار ارز فراهم می کنند. با کمب دقت متوجه می شوید قیمت یک ارز خاص در صرافی های مختلف با هم تفاوت کمی دارند. افراد میتوانند به صورت دستی این ارزها را در یک صرافی با قیمت پایین تر خریداری و در یک صرافی دیگری با قیمت بالاتر بفروشند و از مابه تفاوت آن به سود برسند. اما با توجه به اینکه اینکار به صورت دستی زمان بر هست و امکان اینکه در زمان بین خرید و فروش نرخ ارز در صرافی دوم تغییر کند وجود دارد پس امکان ضرر در معامله وجود دارد. حال شرکت اوپن سویل با انعقاد قرارداد بین ۸ صرافی و ایجاد یک پلتفرم اتوماتیک این ریسک را از بین برده و افراد میتوانند با استفاده از این پلتفرم به سود برسند. ناگفته نماند که شرکت اوپن سویل بابت ایجاد این بستر ۵۰ درصد از سود معاملات را برای خود در نظر می گیرد و ۵۰ درصد باقی مانده به شما تعلق شما می گیرد.

آیا opensoil اعتبار دارد؟

برای پی بردن به اعتبار یک شرکت یا یک مجموعه باید به سوابق و تاریخچه اون مجموعه نگاه کرد. گفته می شود نرم افزار opensoil از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است و به مدت 5 سال است بدون هیچ مشکلی تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. (ولی مدرک برای درستی این حرف وجود ندارد، گویا از مهر و آبان استارت فعالیت خود را زده است)

آیا opensoil کلاهبرداری است؟

بله، تا قبل از جشنواره ای که به بهانه نوروز برگزار شد، افراد زیادی بدون هیچ مشکلی در این پلتفرم سرمایه گذاری کردند و چندبرابر سرمایه اولیه خود سود کسب کردند. ولی بعد از آن پولی افراد برداشت نکردند. در کل بگیم که دو عامل "میل به کسب سود" و "ترس از دست دادن و ضرر کردن" برای افراد زیادی وجود دارد، برای همین توصیه ما به افرادی که میخواهند ریسک کمتری کنند این است که با توجه به نرخ سود دهی این پلتفرم شما می توانید کمتر از یک ماه می توانید سرمایه اولیه خود را دوبرابر کنید، سپس سرمایه اولیه خود را خارج کنید و با سودی که کسب کرده اید در این پلتفرم ادامه بدهید. از این طریق شما شتاب زده اقدام نکردید و جانب احتیاط را رعایت کردید. که طبیعا سود کمتری با ریسک کمتر همراه خواهد بود. اگر فردی هستید که اهل ریسک بیشتر هستید می توانید طبق سلیقه خود در این پلتفرم عمل کنید.

ریسک های Opensoil

ما در جایگاه مشاوره قرار داریم و صادقانه مایل به این هستیم که شما سود کنید. در ابتدا این نرم افزار هرکسی با تردید وارد این بازار می شود اما به مرور با برداشت هایی که میزنید با اطمینان خاطر بیشتری به این نرم افزار پیدا می کند. در نتییجه آن شروع می کند به مجدد سرمایه و توصیه آن به دیگران. توجه داشته باشید مهم ترین نوع تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان است که این نرم افزار این مورد را به خوبی انجام داد. در کل ما به هیچ کس توصیه نمی کنیم که یک سرمایه کلان وارد بکنید. یا اینکه ماشین، سکه و یا دارایی هاتون رو بفروشید و در این بازار سرمایه گذاری کنید و مبلغی بگذارید که خارج از محدوده روانی و ریسک زندگی تون باشه.
با توجه به سرعت بازگشت اصل سرمایه شما در کمتر از یک ماه و اگر صرفا خوش شان باشید قبل از بسته شدن برنامه سود خواهی کرد در غیر این صورت اگر شرکت تصمیم گیری به جمع کردن بکند افرادی که دیرتر وارد سیستم شدند حتما ضرر خواهند کرد.
در کل سیستم درست و درمانی پشت آن وجود ندارد و در صورت جمع شدن شرکت دست شما به جایی بسته نیست.

نرخ سود دهی پلتفرم Opensoil چگونه بوده است؟

در این پلتفرم به دو طریق به شما سود می رسد: 1. سود از سرمایه خود 2. سود از اعضای تیم

1. سود سرمایه در پلتفرم اوپن سویل

در این پلتفرم 5 سطح vip وجود دارد که متناسب با سرمایه شما و تعداد اعضای تیم خود، شما در یکی از این سطوح قرار می گیرید: سپس روزانه با توجه به سطح شما 2.3 تا 4.8 درصد سرمایه خود با زدن کلیک start میتوانید کسب کنید.
vip یک: ۲.۳ الی ۲.۸ درصد در روز
vip دو: ۲.۸ الی ۳.۳ درصد در روز
vip سه: ۳.۳ الی ۳.۸ درصد در روز
vip چهار: ۳.۸ الی ۴.۳ درصد در روز
vip پنج: ۴.۳ الی ۴.۸ درصد در روز
علاوه براین شما وقتی وارد سطح جدید که می شوید به ترتیب مبلغ 1 ، 10 ، 50 ، 100، 200 تتر دریافت می کنید.

نرم افزار اوپن سویل opensoil

2. سود اعضا در پلتفرم اوپن سویل

سه سطح برای اعضای تیم شما وجود دارد که به ترتیب از اعضای سطح 1 و 2 و 3 می شود. سطح 1 کسانی هستند که با لینک دعوت مستقیم شما وارد این پلتفرم شدند، هر چقدر این افراد سود کنند، ۲۱درصد آن سود به حساب شما هم اضافه می شود. از اعضای سطح 2 به شما ۷درصد سود آن ها می رسد، این اعضا از طریق اعضای سطح 1 شما دعوت شدند و همینطور برای اعضای سطح 3 این داستان ادامه دارد و شما ۳ درصد سود آن را دریافت می کنید. این کمسیون ها بسیار در رشد اکانت و سرمایه شما تاثیر خواهند داشت.

اعضای تیم در نرم افزار اوپن سویل opensoil

برای فعالیت در Opensoil به دانش خاصی نیاز بود؟

این پلتفرم بسیار کاربرپسند هست و شما می توانید به راحتی کار با این نرم افزار در مدت زمان کمی و با یک بار انجام دادن یاد بگیرید.

طریقه ثبت نام در Opensoil :

ایتدا روی دکمه "ورود به opensoil" که در این صفحه برای شما قرار دارد کلیک کنید.
به ترتیب از بالا به پایین در کادرهای روبرو ایمیل، کد نشان داده شده، پسورد خود و در آخر کد دعوت وارد کنید و روی دکمه Create Account بزنید.

نرم افزار اوپن سویل opensoil

قسمت های مختلف نرم افزار اوپن سویل:

به طور کلی 5 قسمت اصلی در نرم افزار اوپن سویل شامل Home - Team - Quantity - Recharge - Mine وجود دارد. که در زیر توضیح داده شده است که هر قسمت چه کاری برای شما انجام می دهد.

1. Home

در بالای صفحه خانه معمولا بنر آگهی های نرم افزار مانند اطلاع رسانی ها . جوایز و ... را شما می توانید مشاهده کنید. کمی پایینتر تغییرات نرخ 10 ارز دیجیتال برای شما نوشته شده است.

2. Team

در قسمت Team می توانید تعداد اعضای سطح 1 و 2 و 3 خود را مشاهده کنید و عدد در پرانتز نشان دهنده این است که چه تعداد از آن ها علاوه بر ثبت نام، پول واریز کردند.

3. Quantity

در قسمت quantity می توانید موجودی خود را مشاهده کنید و از طریق دو دکمه recharge و withdraw اکانت خود را شارژ کنید یا پول برداشت کنید. همچنین در این بخش می توانید در قسمت today سودی که در روز کردید، در قسمت historical کل سود خود را ببینید. توجه داشته باشید در این قسمت دکمه start وجود دارد که هروز باید آن به تعداد دفعاتی که در قسمت times نشان داده فشار دهید تا سود روزانه خود را دریافت کنید.

4. Recharge

قسمت recharge برای شارژ کردن اکانت شماست که در ادامه نحوه آن را توضیح خواهیم داد.

5. Mine

قسمت های پرکاربرد این بخش قسمت های Invite Friends - Change Password - Asset Password است که به ترتیب در اولی شما لینک دعوت می گیرید تا برای اعضای زیر مجموعه خود ارسال کنید، قسمت تغییر رمز و قسمت Aseet Password که شما در این بخش رمزی تعیین می کنید که برای برداشت پول نیاز است.

طریقه شارژ کردن اوپن سویل:

برای شارژ کردن اکانت خود باید از قسمت Recharge شروع کنید. ابتدا شما باید در یک صرافی ارز دیجیتال مثل نوبیکس حساب باز کرده باشید و به تعداد مد نظر تتر خریده باشید.

طریقه برداشت کردن از اوپن سویل:

برای برداشت خود باید وارد قسمت withdraw بشوید

80 دیدگاه ‌ها

  • کاشکه می شد پیگیری کرد، دوست احمق ما، منو کشوند تو این مسیر

    • خب شما که عاقل بودی چرا اومدی؟ سود کنید خوبه ضرر کنید دوستتون میشه احمق!!

  • سلام الان ۳ روز هست نرم افزار از کار افتاده و پول هیچ کسی رو واریز نمی کنه و پشتیبانی هم جواب نمیده

    • با سلام کلاهبرداری بوده

    • چرا پشتیبانی به دوست من جواب داد و گفت به خاطر جشنواره نوروزی ترافیک شبکه بالاست و برای همین برداشت ها انجام نشده و صبوری کنید مبلغی به عنوان غرامت هم براتون واریز خواهد شد

      • تموم شد دوست من، اون پاسخ ربات بوده…برای اینکه عده بیشتری پول بریزن

        • جالبه سایت کلا دیگه به روز نمیشه و هیچ رباطی هم نیست جواب ما رو بده کلا خاموش‌کردن خلاص

      • میشه شماره‌پشتیبانو بدید؟

  • چندروزه که از opensoil نمیشه پولی برداشت کرد کسی میدونه چی شده ایا کلاهبرداریه

    • سلام بله

      • اپن ساختمانی که روش تابلو شرکت اپن سویل رو زدن کجاست ؟؟

        • فتوشاپه

    • پشتیبانی به دوست من جواب داد و گفت به خاطر جشنواره نوروزی ترافیک شبکه بالاست و برای همین برداشت ها انجام نشده و صبوری کنید مبلغی به عنوان غرامت هم براتون واریز خواهد شد

      • چرا جواب ما رو نمی‌ده؟؟؟

      • عزیزم کاش می پرسیدی چرا سایتتون به روز نمیشه و تا کی سود رو واریز می‌کنید ؟؟

  • سلام ،چرا نمیشه پولمونو برداشت کنیم ؟ چه اتفاقی افتاده ؟چند روزه پولمونو‌ نمیشده دیگه ؟همه میگن کلاهبرداری کردید درسته ؟

    • سلام بله

  • سلام وقت بخیر
    خواستم بپرسم آیا شما در جریان هستید که آیا اوپن سویل اسکم شده و جمع کرده و رفته؟

    • سلام بله اسکم بوده

  • سلام وقت بخیر
    خواستم بپرستم آیا شما میدونید که اوپن سویل اسکم کرده یا نه؟

    • سلام بله اسکم بوده

  • سلام متاسفانه من بیست روز هست که تو این پلتفرم پول گذاشتم و حالا که برای برداشت اقدام کردم پول به حسابم نیومده نه تنها من بلکه بالای ۲۰۰ نفر از کسانی که تو این پلتفرم بودند پول ها به حسابشون نیومده کلاهمون رو رسما برداشتند

    • سلام متاسفانه بله کلاهبرداری بوده

      • بر چه مبنایی میگی اسکم؟؟
        نمیخوام از ویزی دفاع کنم پیشنهاد واریز به کسی هم نمیدم…اما اینکه پول در حالت فریز مونده…. و سایت داره کار میکنه و لینک فعال هست دلیل اسکم شدنه؟ ایا معنی اسکم شدن یه سایت و میدونید؟ از کی تاحالا یه سایت اسکم میشه ولی میشه رفت تو لینکش؟ و فعاله؟!

  • ای بابا، چجوری سر ملت کلاه گذاشتن

    • سلام تو همین مملکت خودمون ۴ تا جوجه هکر کارت بانکی ملتو هک کردن و حساباشونو خالی کردن پلیس فتا هم که رسما فقط اسم هست همین میشه که یه همچین سایتهایی هم با علم به نزول و لجن مال شدن ارزش پول ایران و تلاش مردم برای حفظ حداقلی ارزش پولشون دست به همچین ریسکهایی هم بزنن هممون مثل هم هستیم رسما سرمون کلاه گذاشتن

  • کلاهبرداری شده????????????

    • سلام بله دوست عزیز

  • از ۲۱ مارس پس چرا واریز نکردن به حساب مردم ؟

    • سلام کلاهبرداری بوده

  • الان ک ما پول واریز کردیم چیکارکنیم ؟سه روزه برداشت نمیدن و دقیقا شانس ما فقط اینجوری شد.????????

    • متاسفانه دیگه، تقریبا با یقین میشه گفت هیچ کار

      • سلام میشه منابع دقیقتری ارائه بدین . من متوجه هستم افراد زیادی پولشونو نتونستن برداشت کنن اما میخوام بدونم به غیر از این موضوع مسدود شدن سایت یا از دسترس خارج شدن کل سرور و اتفاقات مشکوک دیگه هم رخ داده یا نه؟

  • سلام.من حدود ۳ماهه تو opensoil سرمایه گذاری کردم،سود اولیه خودمو برداشت کردم.بعد چند روز دوباره شارژ کردم!!!!!الان میبینم ک نمیشه برداشت ????
    آیا کلا پرید سرمایمون یا امیدی هست،پشتیبان هم جوابگو نیست..

    • سلام متاسفانه بله

      • چرا تا چند وقت پیش جایی از کلاهبرداری بودنش حرفی نمیزدین
        حالا که خودمون متوجه شدیم دست پیشو گرفتین پس نیوفتین
        تا دو هفته پیش که سرچ کردم هیچ مقاله ای وجود نداشت
        خدا میدونه چه دستایی پشت پردست
        لعنت به همشون

        • دوست عزیز منم مثل شما هستم. تو همین دوسه روز از طریق دوستم آشنا شدم . جریان که آگاه شدم کاری که از دستم برمیومد رو انجام دادم.

        • دقیقاااااا یعنی منم سرچ میکردم یک کلمه حتی یک سایت یک کلمه از اوپن سویل نبوود اما الان……
          یعنی خیلی باحاله تا وقتی سوود میدادو مشکلی نبوود هیچجا هیچ ساتی حرفی نمیزد ازش

  • با سلام
    در سایت اتون گفته شده در opensoil واریز نداشته باشیم علت چیست ؟کلاهبرداری هست

    • سلام بله خانم، ما اینجا اطلاع رسانی کردیم که افراد بیشتری متضرر نشوند

  • آیا راهی برای پیگیری وجود دارد.

  • سلام بر چ اساسی میگید کلاهبرداریه‌؟ فقط اینکه پول مردمو نمیده؟ پشتیبانی گفته بخاطر این عیدی دادن سایت شلوغه بعدا پولتون واریز میشه

    • کجا گفته؟

  • سلام پشتیبانی گفته بخاطر این عیدی دادن سایت شلوغه بعدن پول ها واریز میشه راسته؟ بعد شما اطلاعات کلاهبرداری رو از کجا میدونید؟

  • میگن فردا مشخص میشه که کلاهبرداری بوده یانه …پس چرا کاملا بسته نشده

    • از کجا اطلاعات گرفتید؟

      • دلایل خیلی زیادی داره، الانم که کانالشون رو بستند

  • این مطلب را که کلاهبرداریه را امروز گذاشتید من دیروز هم سر زدم اما ندیدم پس چرا زودتر اطلاع ندادید

    • ما هم مثل شما، دیروز و پری روز گفتن پول نریزید، ما هم اطلاع رسانی کردیم. دیگه امروز قطعی شد کلاه برداریه

      • سلام. از کجا مطمئن هستین که امروز قطعی شده که بسته و دیگه واریز انجام نمیدن؟ شاید چند روز طول میکشه؟

        • بخاطر فکت هایی که وجود داره و میشه دید، صد در صد اسکم هست. کانال تلگرامیشون هم که با ممبر و لایک فیک بود جمع شد دیگه گواهی به ایین حرف است

  • سلام ممنون بابت اطلاع رسانی ببخشید میشه بفرمایید چجوری اطلاع دقیق کسب کردید که کلاه برداریه؟؟

    • سلام دلایل خیلی زیادی وجود داره بزارید کنار هم متوجه می شید
      عضویت راحت
      هویت نامشخص سیستم
      نداشتن جا و مکان و…

  • حرفهای ضدونقیض زیاده پس چرا هنوز پولها رابرداشت نکردندبالای یک میلیارد دلاره ولی هنوز دست نخورده ….یک عده میگن پرس وجو کردن وگفتن به مشکل خورده ولی درست میشه….شما این حبر موثق کلاهبرداری را ازکجا شنیدید….
    مردم رادرسال جدید بدبخت کردند اگر راست باشه

    • فعلا هیچی قطعی نیست

      • نه قطعی شد، امروز کانال رسمیش که هم ممبر فیک داشت و هم لایک فیک. کلا جمع شد

    • سیستم رو از اول بررسی کنید، فکت های زیادی وجود داره

  • بعید میدونم کلاهبرداری باشه شرکت با این عظمت خب مگه بیکاره چهار سال کار کنه بعد خودشو ضایع کنه نمیدونم والله

    • اصلا چهار سالی در کار نبوده، همین مهر و آبان فعالیت رو شروع کردند

  • لینک ریجستری خودتو که من باهاش اومدمو پول ریختم اسکرین گرفتم هم اسکرین ویدیو از سایتت و همه چی 1000دلار من رفته از همین سایت شما این مطالب و کامنت ها 2 روزه شده قبل اون 2 روز داشتی خودت تبلیغات میکردی برا اپن سویل اسکرین همه چی مو ب مو دارم الان زرنگ شدی ادا اینا که اطلاع رسانی میکنن برا جلو گیری ضرر در نیاری بهم ایمیل بده یا اقدام میکنم

    • حتما انجام بدید. جریمه نقدی افترا و تهمت هم محاسبه کنید.

  • شما کلن خودت کارت چیه چه اصراری به کلاه برداری داری که دائما میگی حالا تو آدم خوبه توام داری از شرایط استفاده میکنی خودتو ثابت کنی سایتتون عظمت بدین الان همه زخم خوردن من که قید پولمو زدم اما امیدوارم به حالت عادی برگرده روی تو کی کم بشه

    • نه عزیزم من خودمو آدم خوبه داستان معرفی نکردم. اطلاع رسانی شده که آدم های بیشتری ضرر نکنند. به همین منظور لینک گروه تلگرامی هم به منظور پیگیری گذاشته شده. موفق باشید

  • بعد همش میگین از ۲۱ مارچ پول ندادن ۲۳ پول به حسابم امد

    • برداشت های واریز شده که قبل سال نو برداشت زده بودن
      من 29اسفند برداشت زدم 4فروردبن اومد بحسابم ولی چند برابرشو تو جشنواره دوباره واریز کردم????????

  • سلام مالیدن در ملت ؟؟

  • شما توی همین سایت اعلام کردین ک ۵ساله داره بدون هیچ گونه مشکلی کار میکنه و… الان میگی از مهر و آبان شروع کرده پ چه مرضی دارین ک یه چیزی مینوسین که مردم بیان بخونن و بعدش برن سرمایه گذاری کنن

    • کسی از جانب من یا این سایت سرمایه گذاری نکرده. مهم ترین نوع تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان. همه افرادی که عضو شدند و پولی واریز کردند از طریق معرف و آشنای خودشون بوده. اگرم دقت کنید تاریخ محتوای سایت مشخصه.

    • منم وقتی خوندم که از ۲۰۱۸ هست پول واریز کردم

  • یک هفته است که کلا برنامه باز نمی شه و من هر چی پسورد خودم را می زنم همش اعلام می کنه که ایمیل یا رمز نامعتبر است

    کسی آدرس ایمیل یا آدرسی که بشه بهشون پیام داد را داره؟؟؟
    اصلا هیچ آدرس، تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام شما به پشتیبانی پیام بدین رمز تون را بازیابی میکنن رمز من هم همینطوری شده بود

      • دیگه کسی پاسخگو نیست

        ⛔️ کاربران گرامی لطفا توجه کنید

        ▫️کارزار ورود مدعی العموم به پرونده کلاهبرداری سایت و پلتفرم اوپن سویل تایید شد.

        لینک ورود به سایت و امضاء کمپین ????

        http://www.karzar.net/70301

        لطفا تا میتوانید منتشر کنید تا امضاها به تعداد بالایی برسد.

        برید اینجا شکابتتونو ثبت کنید

      • مرد حسابی کدوم سایت کدوم پشتیبانی من از سوم فروردین هرچی پیام میدم جواب نمیدن از دیروز هم کاملا بستن

  • دوستانی که انقدر نگران و ناراحت هستن چرا اونزمان که سود برداشت میکردن و خوشحال بودن این حرفها رو هیچ نمیزدن ، اخه از زمان گلد کوئیست چندبار باید از سوراخ سیستمهای هرمی با محصولات نامشخص گزیده بشید ، به من هم معرفی کردن فامیلمون ولی اخه چطور توقع دارین با زدن چندتا کلیک تو روز به ثروت برسید و اونایی که از 5 صبح تا نصفه شب مشغول تلاش و کار هستند از نظر شما مشکل ذهنی دارن ، به نظرم روی حس طمع و اینکه بدون زحمت میشه پول درآورد تامل بیشتری کنین دوستان عزیز ، سرمایه گذاری هم فاکتورهای خودشو داره علم هست همینجوری کیلویی با 4 تا کلیک زدن تو روز سرمایه گذار نمیشید

  • این گروه کلاهبردار همچنان مشغول فعالیت در سرتاسر جهان است. یک لینک مستقیم دارد که در سایت ردیت(reddit) https://www.reddit.com/r/referralcodes/comments/11vqyfm/open_soil_trading_worth/
    گذاشته بصورت تبلیغ و عضو گیری میکند. قبلا کلاه مردم پاکستان و صربستان راهم برداشته اند بیش از ۱۰ هزار نفر صربستان مالباخته این گروه تبهکار می باشد و خدا میداند در طول چند هفته چند ده هزار نفر ملت ایران به دام این گروه افتاده باشند
    مثلا سایتی داریم بنام ایران هشدار که مخصوص اطلاع رسانی در خصوص اینگونه طرح های پانزی می باشد. ولی هیچگونه مطلب در آن یافت نمی شود. حتی چند روز پیش نسبت به کلاهبرداری اپن سویل پیام دادم هنوز ترتیب اثر داده نشده است.
    تا سیستم تراکتوری ما حرکت آنها دهها طرح پانزی دیگر را به اجرا در می آورند.

  • همه به فنا رفتیم

  • سلام الان یک هفته است نرم افزار از کار افتاده است باید چه کار کنم پولم خورده شد؟

    • سلام بله متاسفانه، الان یک ماهی هست مشخص شده نرم افزار کلاه برداری بوده است.

  • به دادسرا ناحیه 31تهران میتونید مراجعه و شکایت کنین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت . تمامی حقوق مربوط به بیوتکر محفوظ شده است.